Kære alle
Der er en fejl på hjemmesiden/holdsport.
Selvom tilmelding ser ud til at være åben, så åbner den først i uge 32.
Alle, som melder sig på hold nu, bliver bare slettet igen, da der heller ikke bliver opkrævet kontingent lige nu.
Holdsport er kontaktet, og jeg venter med spænding på deres svar.
Beklager mange gange.
Julia
Silkeborg Gymnastikforening